SAP Uygulama Destek Hizmetleri

SAP sistemlerinde mevcut, yeni ve ek oluşacak taleplerinizin projelendirilmesi ve danışmanlık destek konularında müşteri ile birlikte belirlediğimiz kriterlere (SLA-Servis Seviyesi Anlaşması) göre uzaktan ve yerinde olacak şekilde hizmet vermekteyiz.

 

SAP Modül Danışmanlık, mobil platform uygulamaları(Fiori,Syclo,Work Manager) ve teknoloji tarafında son derece hızlı, kaliteli ve esnek bir yapı ile mevcut SAP sistemlerinde danışmanlık ve Abap konularında kalite kontrolleri ile birlikte destek hizmetlerini gerçekleştirebiliriz.

 

Destek taleplerini üç kategoride ele almaktayız.

  • Destek Hizmetleri

Uygulamalar sırasında ortaya çıkabilecek problemlerin giderilmesi için TeamPro’ nun yapacağı çalışmaları kapsamaktadır.

  • Planlı Çalışmalar

Belirli bir kişi-gün çalışmanın altında kalan geliştirme çalışmalarıdır.

  • Proje Çalışmaları

SAP BASIS Bakım Hizmetleri

    

  • SAP Kernel Güncellemeleri

  • SAP Teknik Altyapısının Yönetim Amaçlı olarak Konfigürasyonu

  • SAP Lisans Ölçümlemesi

  • Performans izlemesi ve Optimizasyonu

  • Yeni SAP Sistem Kurulumları  

  • Upgrade-Migration Projeleri

  • Veri tabanı

  • Veri Yedekleme

  • Disaster Sistemi

 

SAP Sistemlerin İşletim Sistemi ve Veri tabanının Yedekten Geri Dönülmesinden sonra Gerekli Kurtarma Çalışmalarının Yapılması

Canlı sistemler için açılan taleplere müşteri tarafından önceden belirlenen SLA kapsamına göre ana başlıkları verilen konuların tamamı ya da birkaçı ile belirlenen kriterlerde hizmet vermekteyiz.